Vårsol!

Vilket kanonväder det är ute idag! Hur skönt som helst. Nu strax ska jag åka till stallet och klippa Izze. Det ska bli hur skönt som helst att få bort mycket av denna tjocka päls. Han svettas ju av ingenting nu. Skönt för båda honom och mig att bli av med den.

Det blir en halvklippning tänkte jag, precis som förra året. Jag ska raka halsen, bogen och lite under magen. Sist blev han hur nöjd som helst att bli av med pälsen. Den kliar ju när den börjar släppa.

Ikväll blir det mysmiddag med tjejerna. Det ska bli mycket trevligt! :)

Jag tar med mig kameran till stallet och tar lite bilder innan och efter klippningen, samt förmodligen en del annat som kommer i vägen för linsen.

Här är några bilder som jag tog en helg för några veckor sedan ute i stallet:


Izzes hagkompis


Aruna

Oliwer                                                          Foto: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0