Bra start på veckan!

Jag inledde veckan fint i morse med att bilen började hacka för att senare stanna och dö helt. Jag lyckades svänga av i Khamn som tur var och svänga in på en parkering.

Jag fick ringa på bärgaren och de kom och hämtade bilen. De hade med sig en hyrbil till mig då det ingår i min försäkring som jag har. Det var jag glad för idag kan jag säga!

Jag fick en sprillans ny Volvo V70 diesel med automat som hyrbil. Den var en dröm att köra när jag kom på att jag inte behöver trycka ner kopplingen. Innan jag fick snits på körningen var det nära att jag slog ut framtänderna då bromsen var riktigt skarp ;)

Sent om sider kom jag till jobbet och hela dagen har jag suttit och frusit, mått illa och haft ont i musklerna i ryggen, axlar och mage. Hoppas jag nu inte blir sjuk som grädde på moset...

Tydligen var det generator som gått sönder sa de på verkstan. När den är lagad så är vi uppe i över 10 000 kr till att laga bilden på bara några månader. Sedan får jag inte glömma bort alla tandläkarräkningar...

Ligga nerbäddad i soffan och tänka positiva tankar ska jag ägna mig åt resten av kvällen tänkte jag!

Trasiga och gamla bilar tyckte jag passade ovanligt bra in i detta inlägg...


Foto: Pär Å.
Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: Madde

Häliga bilderna blev:) Gillar kontrasterna.

2011-05-09 @ 22:02:58
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0