Fullspäckad dag!

Idag har det varit en riktigt fullspäckad dag här på konferensen. Många nya intryck och många trevliga kollegor. Nu är det dax att svira om till kvällens middag och festligheter.

Idag har jag även fått bilder som jag har tagit publicerade på mitt jobbs officiella hemsida. Känns kanonkul och jag har även fått mycket positiv feedback på bilderna.

Ni som känner mig kan säkert lista ut vad adressen till hemsidan är och spana in bilderna :)

En ledtråd kan vara en kvinna i rosa tröja som ingår i sveriges regering.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Silje

Så fine! Elsker sånne trær. :)

2011-05-19 @ 11:22:00
URL: http://www.eejlis.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0