Ryggvärmare!

Idag var jag och lämnade tillbaka sadlar åt en kollega på rid och travshoppen. Självklart kunde jag inte låta bli att handla en present till min älskling.

Det blev en BackonTrack ryggvärmare. Det är bra för att få igång blodcirkulationen i ryggen, korset och rumpan. Jag tänkte att jag även kunde lägga den på hans hals då han är lite stel i nacken.

Idag red jag ut en tur barbacka med ryggvärmaren på och jag kände verkligen den värmande funktionen. Izze verkade gilla den mycket och kändes väldigt lugn och tillfreds.

Imorgon tänkte jag och Ella träna markarbete på ridbanan. Det blir förmodligen något litet hinder med :)


Ikväll vart det grillning i det härliga vädret. Det var mycket god mat och trevligt sällskap. Jag och Anna hoppade även studsmatta en stund. Det är ju väldens bästa träning det. Helt slut när vi var klara :)

En lite suddig bild...


Jag fick en energikick av hoppandet och passade på att städa och plocka ihop täcken och schabrak i stallet som behövde tvättas. Det var en hel del det, har inte tvättat hästgrejer på hela vintern så nu har jag lite att pyssla med...

Hoppas ni också har haft en trevlig kväll!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0