Tömkörning och hästfoto!

Idag turades jag och Emma om att fota våra pållar. Först fotade jag Emma och Pondus tillsammans och sedan fotade Emma mig och Izze tillsammans. Det blev även enskilda porträtt med Pondus och Izze som Emma tog.
Bilderna såg superfina ut i kameran och jag tror de kommer bli kanonfina! :D
Kul med lite nya bilder på mig och Izze tillsammans. Det kan man aldrig få för många av ;)
Det blev tömkörning idag på ridbanan, då det blev uteritt igår. Izze gick så himla fint. Han ser ut som en helt annan häst när han jobbar så fint! Han jobbade på i låg form och riktigt trampade med bakbenen och jobbade med ryggen. Min duktiga pålle! :)
Fotade lite hästar igår, här är ett par på Lillen:
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0