Härliga fredag!

Idag har det varit en enda lång fika på jobbet känns det som. Ett par kollegor skulle sluta och bjöd på fika och sedan var det även den obligatoriska fredagsfikan på det. Trevligt med fika men tråkigt att min vapendragarkollega ska sluta, kommer bli annorlunda att inte jobba tillsammans med henne.

Efter jobbet red jag ut en sväng på min fina pålle. Det blev konditionsträning idag och han var sådär lagomt taggad, pigg och glad. Han gillar att få springa på lite och han gör det så lätt utan någon särskilld ansträngning.

Härligt att segla fram i traven och galoppen. Jag satte på My tracs appen innan jag red iväg och här är dagens statistik:

Total distans: 9,29 km
Maxhastighet: 32,60 km/h
Rörlig tid 59:52 min
Genomsnittlig rörlig hastighet: 9,31 km/h

Det skulle vara intressant att prova och släppa på honom i galoppen och se hur fort det går. Maxhastigheten idag på 32,6 km/h låter fort men egentligen inte särsklillt snabb galopp för honom.


Foto: Jag 2010
Häst: Izze

Kommentarer
Postat av: Ylva

Tack min vapendragare! Ja det kommer att bli annorlunda att inte jobba ihop. Vi har varit ett superteam ju, och kul har vi haft!!!

2011-09-02 @ 23:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0