Pigg med klok!

Idag hoppade jag och Izze i paddocken. Han var pigg och tyckte det var hur kul som helst. Vi hoppade en liten bana och han var helt med på noterna. Han gjorde galoppombyte av sig själv när jag vred på huvudet och tittade dit vi skulle. Duktig pålle! :)

Izze passade på att bocka lite under uppvärmningen då vi tog lite snäva svängar mot ett kryss. Snäva svängar går han alltid igång på :)
Jag åt frukost hyffsat tidigt idag och var i stallet i många timmar utan att äta. När vi höll på och gasade runt mellan hindren så kände jag att det svartnade till framför ögonen. När det gjorde det saktade Izze av och stannade av sig själv. Hur snäll får man bli? :) Från full fart och bus och sen bara sakta av för att piloten inte riktigt var med. Kloka pålle!
Jag fotade Izze innan vi red, vi fick låna Pookies grimma:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0