Dressyr och en till ny bild!

Idag gjorde jag o Izze sällskap med Karin o Kalle när vi red. Vi började med att putsa lite extra på vår hästar som nu har bytt beteshage och nu går närmare stallet, skönt! :)
När de var blanka och fina tog vi oss ett dressyrpass i ridhuset. Izze gick kanonfint och kändes lösgjord och fin. Vi gjorde lite skänkelvikningar och övningar där han fick korsa framdelen. Galoppen kändes också fin i båda varven. Det är mindre skillnad på de olika varven i galoppen nu och det känns mycket fint. Efter dressyrpasset skrittade vi ut en sväng.
Efter ridningen blev det stretching och insmörjning med hästsalva och flugmedel.
 
Kl 17 var det sedan dax för ridlekiset som är varje tisdag i vårt stall. Idag var jag med och ledde två ponnyer i olika grupper. Den sista gruppen travade en hel del så det blev ett joggingpass för min del, kändes gött! :)
 
Här är ytterligare en ny modellbild från fototräffen i Mariebergsskogen i Karlstad tillsammans med Mikael:
Foto: Mikael Sandberg
Modell/makeup/styling: Jag
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vad för objektiv har du? :)

2012-08-08 @ 12:25:53
Postat av: Anonym

Hej vad för objektiv har du? :)

2012-08-08 @ 12:26:09
Postat av: Bella

Hej vad för objektiv har du? :)

Svar: Hej! Jag har 3 st Nikon objektiv. 50 mm 1.4, 55-200 mm samt 18-55 mm.
Sofia Spännar

2012-08-08 @ 12:27:05
Postat av: Bella

Okej :)

2012-08-19 @ 22:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0