Plåtning!

Idag blev det utritt med Izze och vi red på en äng. Jag skulle skritta runt på den och kolla underlaget men skritta gick inte då herrn skulle galloppera på stället runt hela gärdet.

Vi gjorde galoppombyten, luftsprång och skänkelvikning i galopp. Inte alls meningen men herrn var så taggad att han bara tvungen att göra det :D

När jag lyckades få honom i trav, när lugnat sig lite så var det höga knän och rejäla frust i varje steg. Herregud, man kan inte tro att han är 24 bast! Busdjur! :)

När jag kom hem körde jag och Emma en plåtning här i min lgh. Vi körde två klädbyten och två olika bakgrunder. Nu ska det bli mycket spännande att se hur bilderna blir. Jag kände mig lite ringrostig då jag inte modellat nu på ett tag men jag hoppas jag satte några ansiktsuttryck, poser mm.

Nu ska jag till Ellan och äta plockmat och kolla på melodifestivalen.

Ha en trevlig kväll!

Här är en gamal bild från en plåtning som jag och Emma gjorde en svinkall dag 2010. Jag skakade som ett asplöv och det var en utmaning att få till anisktsuttrycken.


Foto: Emma Bertilsson
Makeup/styling: Vicky R-L
Modell: Jag


Kommentarer
Postat av: Madde

ser fram emot att se bilderna:)

2012-02-11 @ 22:08:23
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0