Premiärpass i ridhuset!

Idag var det första dagen som vi fick rida i ridhuset. Det är en del kvar innan det är klart men nu får vi som står i stallet kan rida där fre-sönd då inte byggjobbarna är där och jobbar.

Det var ett mycket bra val av underlag, det kändes helt perfekt idag när jag och izze red där en liten sväng. Vi skrittade bara och och gjorde mjukgörande övningar och travade något varv. Han kändes mycket fin och inte alls stel. Kändes skönt efter gårdagens långtur.

Det var fler som testade ridhuset idag bl a Beppe med två olika ryttare. Jag tog några snabba bilder.




Kommentarer
Postat av: Zandra

Sv:

Troligtvis inte.

Jag har haft hästen i över 2 år och vet hur han beter sig när han har ont någon stans. =)

Dessutom använder jag redan en ostiopat, en av sveriges bästa som dessutom behandlar mig och har även en massör instationerat på anläggningen.

Men i dagsläget är det slöseri med pengar, först måste vi eliminera andra orsaker och det får min tränare ta tag i.

2012-02-27 @ 08:36:11
URL: http://zandrai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0