Tjejfest!

Igår var jag hemma hos en kompis i Örebro på tjejfest. Vi var 9 st brudar och vi hade mycket roligt tillsammans. Kvällen avslutades med singstar, det var inte igår :)

Just nu sitter jag med hårfärg i håret igen, den andra permanenta färgningen jag gjorde häromdagen började redan se dassig ut idag så nu tänkte jag låta färgningen sitta i lite längre.

Har även varit och hälsat på syrran idag också. Här är några bilder på Julia, min systers barn från i julas.

Kan du visa moster den arga minen?


Den glada minen?


Sötfröken :)


Kommentarer
Postat av: Linn - fotoblogg

Tack :) Semlor är aldrig fel de ;)

2012-02-06 @ 14:48:05
URL: http://linnfotografering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0