Knutte!

Här är ett par bilder på stallkatten Knutte. Han är ca 15 år och fortfaranade pigg och allert. Hemskt gärna vill han sitta i din famn, så han följer efter dig i stallet och pratar.

Jag vet inte hur många ggr jag har snubblat på den stackars katten då jag inte sett att han suttit nedanför mina fötter eller inte sett honom då man bär på hö, sadel etc.

Knutte brukar stryka sig på Izzes ben vilket Izze tycker är lite läskigt men han står snällt stilla tills katten flyttat sig.

Ett tips är att inte gosa för länge med Knutte för då blir han lite bitsk ;)



Foto: Jag
Katt: Knutte


Kommentarer
Postat av: Madde

åh, vilken sötnos:)



VA bra bilderna blev på dig, du passar verkligen i rött:)

2012-01-22 @ 10:58:46
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: vikoeia

åh! som den nedre bilden är, en sån vill mowsi vara med på :D

2012-01-22 @ 14:46:40
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0