Mupparna på bio!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Vill du sälja halsbandet från hm som du har? Den har typ guldiga/träiga detaljer och är ett långt halsband, du vet nog vilken jag menar? Har letat så mycket efter den men hittar inte

Svar: Om det är det halsbandet jag tror så köpte jag det för snart 3 år sedan. Skriv din mailadress eller namn i en kommentar så jag vet vem jag ska kontakta :)
Sofia Spännar

2012-07-22 @ 23:32:58
Postat av: Anonym

Har letat efter den som tusan :( vill verkligen köpa den om du vill sälja den till mig?

Svar: Det är svårt att sälja något till någon som är anonym :) Skriv en kommentar med din mailadress (det är bara jag som ser den) så kan vi diskutera saken :)
Sofia Spännar

2012-07-22 @ 23:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0