Varm ridtur!

Idag red jag ut en sväng på Izze. När jag åkte hemifrån var det lite ruggigt ute och det såg ut att bli regn men när jag sen skulle rida blev det hur kvalmigt och varmt som helst. Det blev en lugn tur med endel trav i lugnt tempo. Herrn kunde till och med galoppera mkt lugnt men det berodde mest på värmen. Efter ridturen svampade jag av honom ordentligt med vatten och det syntes att han tyckte det var riktigt gött! :) Bromsarna var riktigt jobbiga idag och jag sprayade in honom ordentligt. Nu jobbar jag bara en vecka till sen är det semester och det ska bli hur skönt som helst! :)

Izze blundar ite efter ridturen :)

Trollet hade haft av sig grimman med flugpannbandet så jag fick leda honom i bara grimskaftet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0