Ridtur på Åsen!

Idag var jag, Viktoria och Ella uppe på Åsen och red en tur i skogen. Jag red på Nimsi, Viktoria på Jasimne och Ella på Chanell.

Det var en mycket trevligt ridtur på knappt 1, 5 mil med trav nästan hela vägen plus lite galopp och skritt. Det var första gången jag red Nimsi och hon var mycket trevlig och rolig att rida.

Jag tog några bilder med mobilen under turen:


Inte så högt från marken :)



Sista biten är det gött att sitta av och sträcka lite på benen

Fina Nimsi

Jag håller på att ladda upp ett till album från helgens distanstävling just nu. Ni kan se det på denna adressen:

https://plus.google.com/u/0/photos/102837650510964861585/albums


När det är klart blir det att åka och rida på min finaste Izze.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0