Stort intresse!

Det är kanonkul att ni är så många som har mailat och skrivit kommenetarer här i bloggen om bilder från distanstävlingen i helgen som jag fotograferade! :)
Om ni är intresserade av bilder så var noga med att skriva ut eran mailadress, annars blir det svårt för mig att kontakta er.
Tyvärr var det några av er som jag missade att fotografera då mitt uppdrag var att fotografera alla i 90 km klassen på lördagen samt att fotografera Ewa på söndagen.
Alla bilder ska nu ligga uppe på denna länk i 3 st album.
https://plus.google.com/u/0/photos/102837650510964861585/albums
Hör av er om ni är intresserad av någn av bilderna :)
Här är några bilder från söndagens 40 km klass:
Annette Falk - Min Pontijack
Ett efteranmält ekipage så vet ej vilka de är.
Ewa Mårgård och Kiidajj står på vätskekontrollen i regnet.
Kiidajj får täcket på efter att han blivit godkänd i första veterinärgrind efter 20 km.
Snyggingen igen
Johan Gradén med Tequila Dreams
Inga bilder i denna blogg får kopieras eller användas utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: ja, visst är hon:D

2012-06-06 @ 09:10:17
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0