Bilen fixad!

Idag fick jag hjälp att fixa min bil. Verkligen guld värt! :)

Min bensinräkning denna månad var inte rolig då den var ett par tusen högre än min normala bensinräkning.

Avgasaröret har skallrat ett tag så det var bara en tidsfråga innan jag skulle vara tvungen att lämna in den på verkstan.

Som tur var så var det inga avancerade fel utan bara ett luftfilter som behövde rensas och två fästklämmor som behövde bytas på avgasaröret.

Då det satt en massa skräp i filtret så drog bilen mer bensin då den inte fick tillräckligt med luft. Så nu håller jag tummarna att det vara var det felet och att bilden nu ska dra normalt med bensin igen.

Jag måste framföra ett stort tack för hjälpen till denna snälla människa! :)


Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Anders

När kommer en bild på bilen då?

2012-03-24 @ 11:56:49
Postat av: Madde

sv: åh, tack så hemskt mycket:D



Vilken vacker bild, så härlig:)

2012-03-25 @ 10:05:40
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0