Buse!

Idag blev det uteritt tillsammans med Beccah och Beppe samt två jättetrevliga tjejer som flyttade till vårat stall häromdagen och deras hästar.

Vi tog en ganska lugn tur i skritt och trav men Izze kunde ju såklart inte hålla sig på mattan så han började galopperade och var skitpigg. Han tyckte det var hur kul som helst att vi var ett helt gäng och han blir så hetsig när han hör hovljud bakom sig då han absolut inte tänker släppa någon häst före.

Busehästen lugnade sig när de andra började skritta så då frustade han nöjt fler ggr :)

Kul att det är lite drag i herrn och i vanlig ordning kan jag inte hålla mig för skratt när han börjar så då är det ju svårt att få han att sluta när han märker att jag tycker att det är kul att han busar :)


Ghadirs mule


Foto: Jag
Häst: Ghadir

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

gud va fina hästar!!

2012-03-04 @ 19:26:48
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0