Clinic!

På lördag är det clinic vid stallet. Det kommer en dressyrtränare som heter Elisabeth Blegen från Hallabrons dressyrstall och har lektioner. Ewa kommer att hålla i horsemanshipträning i rundkorall, hantering, bron, pressenning mm.

Det kommer även hållas teorilektion i hur man hanterar hästen både från marken och från ryggen.

Jag ska vara med och fota under dagen samt att jag ev. ska hoppa Emmas ponny Pondus. Ska bli riktigt kul! Izze får nog hoppa lite på lördag också är planen.

Hade varit lite kul att vara med och träna dressyr och horsemanship med Izze men jag ska hålla lite i pengarna nu tänkte jag :) Det blir nog att vi är med längre fram.




Foto: Jag
Häst: Pokeh


Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej! Kan du kolla in mina senaste bilder + kommentera dem? :)



http://twinstars.blogg.se/2012/march/forest-1.html#comment

2012-03-23 @ 19:32:40
URL: http://twinstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0