Massage!

Idag fick Izze mer massage och det märktes att en del av spänningarna släppte då han fnös, blinkade och slickade sig runt munnen, vilket alla är tecken på att blodcirkulationen kommit igång ordentligt! :)

Jag måste framföra ett stort tack till snälla
Ewa som ha lärt mig mycket om massage på hästar. Det är guld värt att kunna knåda själv utan att behöva betala en massör varje gång! :)

Efter massagen blev det dressyr i paddocken idag med. Den var nyharvad så det var jämt och fint, den var något frusen så det fick bli skritt och trav idag med.

Izze gick jättefint och avslappnat idag med och frustade fler ggr. Han gillar att röra på sig min fina kille :)

Jag kröp runt blad blåbärsris häromdagen och tog dessa bilder:




Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0