Min älskade 24-åring!

Igår hoppade jag och Izze lite småhinder i ridhuset. Izze tyckte det var mycket kul och hade svårt att hålla traven mot studsen då han hellre ville galoppera.

Vi hoppade några språng men gav oss ganska snabbt då vi inte hoppat på hela vintern. Jag tänkte att vi skulle ha som mål att hoppa ca 1 dag i veckan nu så vi kommer igång med hoppningen igen.

Izze kändes mycket mjuk och fin och hade inga problem att korta galoppen och jobba i fin form. Mot hindren och lite efter var det dock svårt att gå kvar i form men det är ju inte hela världen. Han blir stabilare och stabilare i form nu vilket känns mkt kul.

Igår märktes det verkligen hur kul han tycker att det är att hoppa! :) Det är ju perfekt för det tycker ju jag med :)


En nöjd pålle efter ridpasset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0