Modelljobb!

Nu har bilderna publicerats på hemsidan för det företag som jag gjorde ett modelljobb åt i slutet av sommaren.

På förstasidan ser ni mig med armen i vädret på jetskin. Det var hur kul som helst! :) Det finns även fler bilder som jag är med på om ni klickar runt lite på sidan.

Båten var verkligen kanonfin och vi gjorde en heldags tur med  bl a chockladproving, champanj, supergoda drinkar, snittar, snacks och jetski. 

Vi var en mycket trevligt gäng som var iväg. Både mycket trevlig besättning med en mycket god serviceanda samt glada och trevliga modeller och fotografer.

Jag skulle jag gärna göra om den resan igen! :) Tack till alla ni som var med och gjorde denna roliga dag!

Här är länken till hemsidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0