Vintercupen!

Idag gick den sista deltävlingen för vintercupen. Vi red i skogarna kring Karlstads flygplats och sträckan var nästan 20 km. Mycket fina sandvägar och hästarna kändes mycket fina och allerta hela vägen.

Denna omgång travade vi nästan hela vägen förutom första 10 min skritt. Strax innan mål red vi genom ett sandtag där det hade byggts riktiga terränghinder. Jag och Izze var bara tvungna att hoppa över dem. Det var gamla telefonstolpar man byggt av samt gamla bildäck. Izze tyckte det var hur kul som helst och verkade inte alls trött :)

Vi satte som mål att rida 11 km/h och vi missade med 11 min vilket gav en plats någonstans mitt i resultatlistan. Nu ska alla deltävlingar räknas samman och alla som deltagit på minst 3 deltävlingar kommer att få ett pris. Jag och Izze har varit med på 3 st, så någon liten sak kommer vi att få :)

Ska bli intressant och se hur vi hamnar i totalen.

Jag tog några bilder med mobilen under dagen:



Enar håller i Lillen och Izze efter målgång


Emma o Nimsi och Ella o Chanell efter ridturen


Korvgrillning och distanstränsförsäljning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0