2 timmarstur!

Idag tog jag och Beccah oss en lite längre tur på våra pållar. Vi red en väg som jag inte ridit på hundra år, känns det som. Tråkigt bara att de avverkat en massa skog längs vägen och lagt över stigen där man brukar kunna trava men vägen var fin ändå.
Vi såg en älg stå och stirra i skogen men den stod bara helt still, det tackar vi  för!
Det blev lite fart och fläkt under ridturen och våra kusar kändes pigga och fina. Mycket prat blev det under ridturen och kul hade vi :)
Väl tillbaka stretchade jag Izze som vanlig och idag hjälpte han till väldigt fint att stretcha själv. Han har kommit på att det är riktigt gött nu. Izze var inte trött alls efter ridturen och var bara lite varm under sadeln, känns bra!
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: madde

Vilka vackra bilder:-)

2012-05-17 @ 19:48:28
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0