Jag älskar dig! <3

Vi har haft mer än tio år tillsammans och för ca 7 år sedan blev du min. Du ställer upp till hundra procent för mig och accepterar mig för mina fel och brister. Fattar du inte vad jag vill så chansar du tills det blir rätt. Du är som gladast när jag är nöjd och du lyder mig genom min tanke och magkänsla. Bara jag förmedelar den rätt så gör du det jag ber om.
Min fina duktiga pålle! Snällare och goare häst får man leta efter!
Här följer en bildbomb från några av alla roliga minnen vi har tillsammans:
Foto: Hans Röjder
Foto: Hans Röjder
Foto: Hans Röjder
Foto: Emma Bertilsson
Foto: Ellinor
Foto: Emma Bertilsson
Foto: Emma Bertilsson
Foto: Emma Bertilsson
Foto: Emma Bertilsson
Foto: Emma Bertilsson
Foto: Emma Bertilsson
Foto: Emma Bertilsson
Foto: Emma Bertilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0