Riktigt fin magkänsla!

Idag hade jag en mycket bra magkänsla när jag red. Lugn och fin och Izze gick kanonfint! Lugn och sansad men ändå lite pigg. Det gillar vi! :)
Självklart har vi en del att jobba på men jag känner mig mycket nöjd med dagens pass i ridhuset. Han gick väldigt lugnt och fint i galoppen i båda varven och gasade inte iväg. Duktig pålle! :)
Idag hade Izze även fått beta ett par timmar i en gräshage. Han hade varit mycket nöjd med det.
Jag har ju betat honom nu ett antal dagar så han ska vänja sig långsamt med gräset och har är så nöjd varje gång. Måste vara hur gott som helst med färskt gräs efter en hel vinter med torrt hösilage.
Jag och Izze <3
Foto: Emma Bertilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0