Filmad!

Idag red jag ett liter dressyrpass på Izze i ridhuset. Ella och Chanell och Ulla och Countess gjorde oss sällskap.
Ella hade byggt en serie men tre koner som man red slalom mellan och sen tre travbommar. Vi red över den serien några ggr i båda varven och Izze gjorde det fint.
Karin filmade mig med min iPhone när jag red vilket var mkt lärorikt :) Jag måste verkligen skärpa mig vad gäller händernas position. Ta fram händerna och ihop med dem. Jag såg även fler saker men nu ska jag fokusera på händerna ett tag har jag tänkt.
Jag lyckades fota med mobilen idag när vi tränade på att buga :)

Izze hälsar på Carins valp Selma.

Vi tränar på att buga. 

Efter ridpasset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0