Omplanering!

Typiskt nog hade hovslagarn glömt att skriva upp att han skulle sko Izze idag så han dök aldrig upp. Där stod jag och väntade helt i onödan och hade innan dess stressat runt för att hinna få Izzes fötter torra och rena, göra rent snösulorna osv. Lite antiklimax kan man säga...
Nu ska han bli skodd på söndag i stället men jag hade ju planerat någon längre uteritt i helgen men det fick vi helt enkelt skippa då jag inte vill rida för mycket med en sko som inte sitter som den ska.
 
Vi får väl ta oss ett lugnare pass i ridhuset på mjukt underlag imorgon så herrn inte kryper ur skinnet av för mycket vila. Herrn har ju ett stort rörelse- och aktivitetsbehov.
 
Foto: Emma Bertilsson
På bilden: Jag och Izze
 
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Dessa Hovslagare !

2012-11-02 @ 07:48:43
URL: http://sojung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0