Veckans träningsschema x2!

Förra veckan missade jag att lägga upp Izzes och mitt träningsschema så här kommer det för två veckor:
v. 45
Måndag: Vila.
Tisdag: Dressyr, 8-vollter, skänkelvikning, ökad trav, galoppjobb.
Onsdag: Hoppning bl a. 5,5:an.
Torsdag: Dressyr i ridhuset.
Fredag: Vila.
Lördag: Vila. Izze blir klippt.
Söndag: Uteritt, intervallträning.
 
v. 46
Måndag: Vila (jag hade feber)
Tisdag: Vila (jag hade feber)
Onsdag: Dressyr i ridhuset.
Torsdag: Markarbete, bl a. galoppcavaletti på volt.
Fredag: Vila.
Lördag: Hoppning bl a.15 m:s linje och 17 m:s i båge m. markbommar.  
Söndag: Körning med vagn ute på grusvägar/asfalt.
 
Foto: Jag
Häst: Izze hösten -10

Kommentarer
Postat av: Sandra Lundberg Eriksson

Tack för kommentaren du lämnade på min blogg!
Din varmblodskille var väldigt lik våran lilla tjej. kul att hitta en blogg med varmblod. Din blogg sparar jag och kommer att kolla in på den fler gånger!

/ Sandra

Postat av: fotorosa

Hej. Måste bara säga att du fotar super bra!
Älskar denna bild på din super söta häst! :-)

2012-11-20 @ 09:17:59
URL: http://fotorosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0