Frisyrvisningen!

Idag har jag varit hårmodell på en frisyrvisning för frisörer på Nöjesfabriken i Karlstad. Jag blev färgad i tre olika färger: röd, svart och koppar. Mitt hår blev klippt och jag blev sminkad av en makeupartist. Många trevliga människor var det och kul hade vi. Frisörerna var superduktiga och jag tror showen blev grym, det lilla som vi såg av den från backstage. 
 
Jag tog några bilder på håren med mobilen som jag tänkte visa er. Vi blev även fotograferade på slutet så så småningom kanske det kommer fler bättre bilder. 
Vi tränar på koregrafin
 
Jag blev kanonnöjd med håret och färgningen. Frågan är om jag lyckas styla det snyggt själv imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0