Ridlekis och dressyr!

Idag var jag med och hjälpte till på ridlekiset. Det flöt på kanonbra och alla barn verkade mycket nöjda och glada. Jag blir lika förvånad varje gång jag ser dem, att de lär sig så mkt på kort tid. Kul att se! :)
 
Efter ridlekiset tog jag och Izze oss ett dresyrpass i ridhuset. Han kändes grymt fin idag redan från start. Det måste ha varit hans härjande från ridturen igår som gjort honom ännu mer lösgjord än vanligt. Kändes kul! :)
 
Vi gjorde några skänkelvikningar i trav och han gjorde det mycket enkelt och jämt, måste ha varit hans bästa skänkelvikningar någonsin faktiskt. Han brukar kunna tycka att det är lite trixigt i traven men det var inga probelm idag, duktiga pålle! :)
 
Imorgon blir det lite löshoppning i ridhuset då vi är ett gäng i stallet som tänkte hjälpas åt. Lite kul att hitta på lite saker tillsammans. Hoppas Izze tycker det blir skoj!
 
Foto: Jag
Häst: Izze <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0