Shopping och garderobsrensning!

Idag blev det en sväng till Bergviks köpcentrum. Jag var på jakt efter ett par bra och snygga skor som jag kan ha på jobbet och även till vardags. Jag provade ett gäng olika men hittade inga som jag var riktigt nöjd med. Svårt att kombinera snygga skor med bekväma skor tycker jag.
 
När jag inte hittade några skor passade jag på att köpa ett par nya jeans och en kofta. Det blev även lite nya underkläder samt mat.
 
Väl hemma tröttnade jag på att hela garderoben var full med en massa kläder som jag inte gillar eller använder så jag gjorde en rejäl rensning. Några plagg slängde jag och några av dem har jag packat i påsar då jag ska kolla om min kära kollega kanske vill ha något av det.
 
Nu känns det helt tomt i garderoben men det är ju ingen idé att det ligger en massa kläder där som jag ändå inte använder.
 
Igår rensade jag lite bland mina ridkläder och ridgrejer i stallet också. Jag ska försöka sälja en del grejer på lördag då det är invigning av det nya ridhuset vid stallet och det kommer att vara försäljning av begagnade hästgrejer mm. Håler tummarna för att någon vill köpa grejerna. 
 
Här är några bilder från en plåtning som jag gjort nu under hösten:
 
Foto: Jag
Modell: David T.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0