Grillning och städ!

Igår grillade i vid stallet och vårstädade. Supermysigt med strålande sol och trevligt sällskap. Jag och Izze red ut en sväng i skogen och jag hade den där underbara känslan då det känns som att man är ett med hästen och att mina tankar styr oss dit vi ska. Vi galopperade genom lerpölar och det skvätte härligt i kring oss :) Fåglarna kvittarde i skogen där vi red och jag kände det där lugnet som man bara kan känna när man är i skogen, om ni förstår vad jag menar :)
 
Ikväll har jag tvättat, fixat och lagat mat. Det blev kyckling i ugnen och potatisgratäng, mums!
 
Mobilbloggningen funnkar inte just nu då blogg.se-appen krånglar i vanlig ordning så inga bilder från gårdagen tyvärr men ni får hålla till godo med en modellbild jag fick på mailen idag :)
 
Foto: Tobias Veser
Modell: Jag
 
 

Kommentarer
Postat av: Madelene Englund

Fin bild på dig:)

Svar: Tack, gulliga du! :)
Sofia Spännar

2013-05-12 @ 22:52:15
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0