Ytterligare en aktiv dag!

Idag var jag med Carin och Alladin på dressyrtävling. När vi kom hem fortsatte jag att måla hinderbommar. Jag fixade också en ny sak att ha som utfyllnad under hinder. Blev kanonbra! :)
Sen har vi vårstädat i stallet, ätit glass och korv m bröd och fixat lite i den nya sadelkammaren i ridhuset.
Efter allt fix var jag ganska trött så jag tömkörde Izze idag. Han gick så himla bra! Han gick i låg kanonfin form igenom hela passet och frustade och verkade supernöjd, duktiga pålle! Vi körde skänkelvikningar på volt idag i trav och han gjorde dem klockrent. Riktigt kul att se när han går så fint! :) i galoppen blev han lite busig men jobbade fint där med sen.
En härlig dag ute i friska luften, nu är jag så där skönt trött.
Till kvällsmat fick det bli kycklingfilé och potatisgratäng, hur gott som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0