Ut i solen!

Idag blev det en uteritt för mig och Izze i det härliga vädret. En perfekt vinterdag men -4 grader, lite snö och sol.
Vi red ca 11 km och var ute i 1h 20 min. Vi skrittade en hel del genom skogen och asfaltsvägar men sen travade vi en del också i ca 18 km/h.
Herrn var pigg och ville helst springa fortare men jag fick hålla in honom. På slutet tog vi en galopp och han rullade så himla fint utan att vilja dra i väg :) Hur mysigt som helst att rulla fram med solen i ansiktet och snön som gnistrade :)
Izze blev bara lite lite svett på bakbenen så det känns riktigt skönt nu sen jag klippte honom så han slipper svettas en massa i onödan.


Kommentarer
Postat av: Bella

Hejsan Sofia, jag fick ditt godkännande för ett väldigt bra tag sedan, men jag fick lov att använda dina bilder om jag länkade till ditt stall och sånt. Tyvärr så är det mejlet borta och hade gärna velat ha ett nytt där du godkänner, ifall jag skulle behöva visa upp det så att ingen tror att jag ej har tillstånd. :)

2013-01-20 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0