Långtur!

Idag red jag, Ella, Ewa, Anna och Katta en långtur på Åsen. Jag red en vit ponny som heter Snowie. Världens goaste och härligaste ponny :)
Vi red 15,7 km i en snitthastighet på ca 10 km/h fast då stängde jag aldrig av den när vi hade vätskepaus. Maxhastigheten var 35 km/h och vi travade ganska mycket men varvade även med skritt och galopp. Supertrevlig tur som tog ca 1 h 40 min. Ingen av hästarna var trötta när vi kom hem trots värmen. Jag fick ytterligare en vacker bondbränna :)
Mycket fin natur med vackra utsikter. Tyvärr var minnet i min mobil fullt men jag tog iaf en dålig bild på en av utsikterna som inte riktigt gör sig rättvis.
På vägen hem sen åkte vi och åt pizza i Kil samt åkte och tittade på en liten randig kattunge som vi köpte. Hur söt som helst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0