Bildbomb betessläpp!

För några dagar sedan släppte vi ihop våra pållar i en hage med lite mer gräs i för att idag släppa dem på det riktiga betet. Jag hade med mig kameran då får några dagar sedan och fotade de lyckliga och busiga pållarna.
 
Det gick väldigt lugnt till, de hälsade på varandra utan pip och sprang en lite vända och sedan börajde de äta. Izze joggade runt lite medans de andra drog några repor. Min kloka herre! :)
 
Här är några av bilderna:
Izze vill hälsa på Mr Crazy
 
Mr Crazy och Alladin
 
Mr Crazy
 
Alladin
 
Avatar och Mr Crazy
Izze <3
 
Countess
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fick med min pålles fina ööööh röv haha

2013-06-05 @ 16:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0