Glad!

Idag åkte jag, Izze, Carin och Selma (Carins hund) till Bergsgården i Forshaga för att vara med på Pay & Jump. Mamma och pappa kom också dit för att titta.
Vi hoppade 80 cm och Izze kändes superfin. Vi red en felfrirunda och fick en vit rosett. Izze lyssnade fint och var lugn.

Lastningen både dit och hem gick bra samt att han kunde stå snällt i transporten och vänta medan jag gick banan och sedan efteråt när vi fikade. Jag är så himla nöjd med min fina pålle som skötte sig så fint! :)

Känns jättekul och det märks verkligen skillnad från andra gånger på tränings- och tävlingaplatser.

Pappa filmade så vi får se om jag lyckas få ornding på filmen så jag kan lägga upp den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0