Selma!

Idag har jag städat bland Izzes grejer i stallet. Packa ner alla täcken och grejer som jag inte använder just nu samt gett bort en del saker till Ewa som jag inte använder. Hon har många hästar så det går åt. Jag har också sorterat och vikt alla saker i min hylla så nu är det minsann ordning där. Skönt att få det gjort!
 
Idag tog jag och Carin en sväng till sjön med Selma för att fota rävdjuret. Hon är så söt den hunden. Här är några bilder :)
 
 
Foto: Jag
Hund: Selma
Ras: Japansk Akita
 

Kommentarer
Postat av: Madelene Englund

Vilka vackra bilder, otroligt bra:D

Svar: Tusen tack! :D
Sofia Spännar

2013-05-12 @ 22:53:38
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0