Kiropraktor x2!

Idag var kiropraktorn i vårt stall och behandlade totalt 17 hästar och människor. Han fick behandla både mig och Izze idag. Izze var myket bättre i nacken och ryggen än förra gången och bogen var också bättre. Kändes mycket skönt! Det är lätt att få bakslag när man trycker rätt en snedhet och det är helt normalt att det händer men skönt att det gått åt rätt håll känner jag. Herrn ska få vila imorgon och sedan ska jag rida som vanligt igen.
 
Kiropraktorn sa att jag var rak och att det inte var några större problem men att jag hade lite spänningar i svanken och vid skuldrorna vilket jag inte var särskillt förvånad över. Jag ska försöka få massage lite mer regelbundet nu tänkte jag så att musklerna inte drar tillbaka kotorna igen.
 
Efter behandlingen kände jag mig väldigt avslappnad och nästan trött. Izze verkade också avslappnad och bra så jag tror han gillade det med.
 
Idag har jag varit i stallet nästan hela dagen och till lunch/middag åt vi pizza. Det har varit kanonväder hela dagen så det var så himla gött att vara ute i stallet och fixa och dola.
 
Jag hade med mig kameran idag till stallet och fotade en del bilder som jag kommer visa här i bloggen.
 
 
 
 
Foto: Jag
Pållar: Izze och Alladin
 

Kommentarer
Postat av: Madelene Englund

Va lyckliga hästar:D

2013-09-16 @ 08:53:52
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0