Dressyrlektion!

Idag red vi dressyrlektion för Elisabeth. Vi tränade vidare på skolorna och idag la vi även till galoppfattningar och öppna i galopp. Izze gjorde öppnorna kanonfint idag och jag märker ju tydligt hur han blir så mkt bättre så fort jag kommer ihåg att hålla mina händer stilla, jämna och med tummen som högsta punkt. Jag vill väldigt gärna höja ytterhanden och vrida tummen inåt. Någon konstig gammal ovana jag lagt mig till med.
Vi fick även till kanonfattningar i vänster galopp men det var lite svårare i höger. Han gjorde ett par fina där med men det var lite jobbigt för herrn så det räckte :)
Kanonfin känsla idag och jag känner mig nöjd! Elisabeth är så bra att träna för då hon hittar alla de små detaljerna som gör så mkt för helheten. 
 
Foto: Jag
Häst: Izze

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0