Knoppar som brister!

 
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hejsan!

Har skrivit till dig innan om tillåtelse att låna några av dina bilder till en webbsida där jag lovade att skriva ditt namn på bilderna och lägga ut länkar till din blogg för att ge dig mer besök. Problemet är att det mejlet jag fått innan utav dig där du gett tillstånd till mig har försvunnit och jag behöver det för att fortsätta ha bilderna på webbsidan för att ge dig fler besökare. Jag undrar i fall jag inte skulle kunna få tillstånd igen för att dom på webbsidan inte ska radera allt.

Hoppas på svar, tack för mig. Var även jag som kontaktade dig om att någon hade stulit dina bilder men jag fick bort den personen och bilderna.

2014-04-26 @ 23:06:50
Postat av: Madelene Englund

Åh, så härligt fotat:)

2014-05-01 @ 22:48:42
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0