Lite orolig!

Idag när jag skulle göra iordning Izze för ett litet gymnastikhoppningspass så märkte jag att senan var svullen på insidan på vänster framben. 
Jag spolade av det med kallt vatten för att lättare kunna känna om det hade någon värme. Jag kände ett område med värme och jag fortsatte att spola en stund med kallt vatten, pausade lite och spolade igen. 
Han skrittade som vanligt när jag ledde honom och jag kunde klämma och känna på senan utan att han reagerade så han verkade inte ha ont.
Inatt får han stå med kyllera på benet och jag hoppas att det bara är en liten smäll från andra frambenet och ingen vrickning. Håller tummarna nu för att det var något tillfälligt och inget som blir långdraget eller permanent! :( 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0