Pay & Cross!

Idag var Izze och jag med på Pay &cross på Trossnäs. Vi började med att hoppa banhoppning på gräs för att sedan rida en bana i terrängen.
Izze var helt med på noterna och han verkade tycka det var riktigt kul! :)
Han stod lugnt och väntade i transporten medans vi gick terrängbanan och när vi skulle hem lastade jag honom själv genom att skicka in honom i transporten och stänga bakbommen själv :)
Han sög tag fint i alla banhoppningshindren och tvekade inte på något.
I terrängen stod han emot lite på en ny stock som vi aldrig hoppat men hoppade den samt stod emot lite på vattnet men travade snällt ner i vattnet. Supernöjd med honom idag! :) Duktiga pållen! 
Inte så bra bilder då de är från filmen från min mobil men bättre än inget. Håller tummarna för att någon annan fångade oss på bild då det var några som jag tror fotograferade under dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0