Flashess tipsar!


Goldwell Dualsenses rich repair 60 sec treatment

En mycket bra inpackning. Mitt hår blir glänsande och mjukt och det känns verkligen på håret att det mår bra av detta. Mitt hår slits mycket när jag slingar/blonderar håret titt som tätt och har i produkter och fönar håret nästan varje dag. Jag försöker att använda denna minst en gång i veckan. Den är perfekt att ha i när man står i duschen då den bara behöver vara i 60 sec. Mitt hår har känts mycket friskare och starkare sedan jag började använda denna inpackning. Den är också väldigt dryg och räcker otroligt länge.

Finns bara att köpa hos frisörer. Kommer inte ihåg exakt vad jag betalde för den, men det var över 200 kr vill jag minnas, men det var det definitivt värt! :)

Har ni några bra hårprodukter att tipsa om?

Kommentarer
Postat av: Rania

tackar! :D

2009-12-10 @ 00:09:14
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0