Fototräff i helgen!

Nu bär det strax av till stallet för en ridtur med Emma. Izze kommer nog vara superpigg då jag inte ridit på två dagar. Har helt enkelt inte orkat på kvällarna, har varit helt slut efter jobbet.

I helgen ska jag på en fototräff där ett gäng modeller och fotografer ska träffas. Har fixat lite med outfits men tänkte jag ev ska fixa en till :D

Det jag kan avslöja är att ett tema är inte dagens mode utan lite längre tillbaka. Mer säger jag inte. 
Ska verkligen bli superkul att träffa lite nya människor, utbyta erfarenheter och förmodligen lära sig massor :)

Ha en trevlig kväll, jag återkommer nog senare!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej, allt bra?

Ha en bra Fredag :D

2009-12-04 @ 17:18:17
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0