Gårdagens shopping!

Jag och Emma var och shoppade igår em/kväll. Mycket folk var det och någon nyårsklänning blev det inte. Men jag tänkte visa er här nedan vad jag köpte.


Mascara och ögonskuggor från Maxfactor. Masterpiece Max mascara, Masterpiece Colour Precission Eyeshadow pearl beige och Coffee.

Förpackningen med mascara och en ögonskugga kostade 199 kr och den andra ögonskuggan 110 kr. Köpta på Affection kosmetik. Jag tänkte att dessa skulle vara snygga att göra brunsotiga ögon med.

Vill ni ha en rescension på dessa sen? Någon av er som provat någon av dessa produkter?


Smycken från Hm. Tänkte eventuellt ha dem på nyår. Jag har fastnat lite i den här gamla stilen av smycken på sista tiden.


Köpte även dessa örhängen från Lindex. Kan hända att jag har dessa på nyår eller kanske juldagen.

Blev även lite annat småplock inhandlat exempelvis svarta, glittriga strumpbyxor, glitterspray och lösögonfransar (till kommande plåtningar). Plåtningar är inplanerade med både Emma och Christer här i mellandagarna. Temat för dessa återkommer jag med senare.

Imorgon är det julafton! :D

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0