Ikea!

Idag var jag och Emma på Ikea och köpte de där muggarna till mitt jobb.

Vi kollade också på en hel del andra saker, bla påslakan set för 129 kr. De verkade vara i en bra kvalité trots priset! Jag gillade alla tre färgerna. Väldigt enkla men det gillar jag. Jag gillar inte för mkt mönster och en massa ränder. Det ska vara mer stilrent tycker jag.


       DVALA 129 kr

De hade också en hel del julpynt som de så smått börjar sälja till nedsatt pris. Behöver du kulor till granen exempelvis så kan det nog vara värt en sväng till Ikea.

Såg även en säng, tv-bänk, bokhylla mm som jag skulle velat ha om jag bott lite större. Känns inte värt att köpa nya möbler till den här lilla lgh. Får bli när jag flyttar till något större.

Den här gången var vi där innan restaurangen stängde så det blev en obligatorisk fika. Priserna på Ikeas fika känns helt ok! :)


Min fika bestående av äppelkaka m vanlijsås (19 kr) och kaffe m mjölk (8 kr)


Emmas fika: äpplekaka m vanlijsås (19 kr), julmust (12 kr) och en chockladbit (1 kr)


Kommentarer
Postat av: Konrad

Visst gillar jag hästar, men jag har knappt ridit något själv. Bara något jag tycker om men nästan aldrig får uppleva. Att äga en egen häst vore för mycket ansvar för mig i dagsläget :(. Du har tur som slipper att mocka du ;)

2009-12-07 @ 23:48:17
URL: http://fotografkonrad.se
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack så mycket! :D

2009-12-08 @ 22:33:59
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0