Idol!

Jag tänkte jag skulle skriva lite vad jag tycker om artisterna i kvällen program.


Reza
Mycket bra sångröst men en härlig heshet och härlig utstrålning. Hon känns riktigt äkta tycker jag. Känns också som att hon verkligen vill det här och jobbar hela tiden för att bli bättre. Engelska uttalet var mkt bättre idag! :)


Mariette
Superskön tjej som verkligen kan sjunga och är musikalisk ändå ut i fingerspetsarna. Jag gillade hennes framträdande i kväll och fick oförtjänt dålig kritik av juryn. Jag fick gåshud när hon sjöng, det var verkligen superfint! Den låten är så himla fin och hon gjorde den jättebra!


Tove
Jag tycker inte att hon har en klockren sångröst och hennes attityd gillar inte heller av någon anledning. Kvällens låtval förstår jag inte alls. Gulligt att det var till hennes farfar men tyvärr så tycker jag hela hon känns fejk, inga riktiga känslor känns det som.


Calle
Bra låtval och jättegullig kille men tyvärr kändes sången lite ansträngd. Men helt ok uppträdande tycker jag ändå! :)


Erik
Vilken bra låt! Jag älskar den! Erik är en riktig artist och har varit det från början av programmet. Han gör aldrig ett dåligt uppträdande och föremedlar en mkt bra känsla.

Om jag fick bestämma så sitter Tove löst!

Vem vill ni ska åka ut? Eller vilken idol är eran favorit?



Kommentarer
Postat av: Anna

Det är något med Tove som inte jag heller gillar.

2009-11-21 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0