Shopping på Ikea!

Idag tog jag och Emma en sväng till Ikea. Vi skulle bl a köpa kaffekoppar till personalrummet på mitt jobb. Jag hade med mig en rekvisition från jobbet och trodde att det bara var att visa upp den i kassan när jag skulle betala. Så som jag gjort förut när jag ska handla något åt något företag där jag jobbat.
Nejdå, inte här utan jag var tvungen att få ett bankkonto nr av någon som hade behörighet att göra det och de hade slutat för dagen. Det var ju surt när jag och Emma hittat skitfina koppar som var andrahanssorterade med nedsatt pris på och som det inte var särkillt mkt fel på. Typiskt!

Sen skulle jag handla en glödlampa till min julstjärna, då verkar det som att Ikea har slutat med vanliga glödlmapor och bara säljer lågenergilampor och dessa passar inte till min ljustjärna.

Vi drar vidare till Ica maxi där de billiga sorten av glödlampor var slut men till slut hittade jag en dyrare variant som iaf passade till min stjärna.

Som om inte detta vore nog så tänkte jag och Emma att vi skulle fika på Ikea, men då kom vi dit efter 19 och då stänger tydligen restaurangen. Så någon fika blev det inte heller :(

Trots detta fick jag iaf detta köpt, trots att det egentligen inte var det jag skulle ha när jag åkte dit! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0